sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

make up, shake up.

Joinakin päivinä ei vain pitäisi koskea kameraan, kun ei niistä kuvista tule millään hyviä. No itselläni on ollut viime viikkoina muutenkin laiskuus kuvaamisen suhteen ja kärsivällisyyttä ei riitä muutamaa kuvaa enempään. Nytkin kuvassani näkyy niin ihanasti kattolamppuni, no esittelen sitten sisustustani samalla:D Tahtoisi järkkärin yhyy.. Mutta se asia ei kyllä ollut tämän postauksen pointti.

Tajusin juuri, että en ole muistanut esitellä erästä ostostani, enkä ystävältäni saamaa lahjaa. Ensiksi vaikka ostokseni, eli Rimmelin luomiväri, vihreä sävy (nimeä en pysty lukemaan, kun hintalappu on lätkäisty sen päälle, eikä irtoa) ja tämä lähti mukaani Seppälän alelaarista eurolla. Siellä oli muutamia muitakin sävyjä, sekä samasta vihreästä semmoinen duo pakkaus, mutta joku oli räpeltänyt sitä ainoaa kappaletta. Ostan harvoin luomivärejä ja silloinkin ostan sellaisia, jotka miellyttävät minua värinä, en paljoakaan pohdi sopivatko ne minulle verraten silmien väriini, tukkaani tms. En myöskään ole mitenkään hyvä laittamaan luomiväriä, yleensä jos minulla on luomiväriä, joku kaverini on laittanut ne minulle. Haluaisin oppia, mutta olen laiska ja liian lyhytpinnainen moiseen, mutta ehkä nyt voisin alkaa opetella. Varsinkin, kun rakastuin Katjamarialta saamiini mineraaliluomiväreihin, miten paljon pigmenttiä, ihania värejä ja mikä kesto!! Minun on siis joskus hankala saada luomivärejä ja rajauksia pysymään, ainoa keino on käyttää pohjustusainetta.

Toinen tuote on lahja ystävältäni, se on Chanelin puhdistusaine, precision systeme hydration tai jotain semmoista:D Minulla on ollut aiemmin saman sarjan (tai ainakin purkki oli ihan samanlainen) naamarasva ja se toimi, kuin unelma iholleni. Tätä putsaria en ole vielä kerennyt kokeilemaan, mutta jos se on puoliksikin niin ihana/toimiva, kuin se naamarasva oli, olen myyty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Just say it..