torstai 6. toukokuuta 2010

Ellos puh pah pelistä pois.

Kertoilin tässä aiemmin pienistä ongelmista, joita minulla oli Elloksen tilauksen kanssa. No ajattelin, että ne menevät tämän kerran vahingon piikkiin. Mutta kuinka sitten, kun toinen tilaus perään kusee myös? Ei anna minusta hyvää kuvaa, ehkä olen sitten liian nirppis ja tottunut helppoon palveluun. Mutta laitoin siis parit alekengät tilaukseen, koska niistä sai vielä silloin -40% lisäalea. No paketti lähti tällä kertaa tulemaan, mutta hain sen juuri äsken ja se oli hieman matkassa kärsineen näköinen mm. oli nidottu uudelleen kiinni sitä se. Kotiin tultuani huomasin, että paketissa oli vain kahdet kengät, vaikka tilausselosteen mukaan kaikkien kolmien piti siellä olla. Eli yksi pari kenkiä hukassa. Ei kun soittelemaan taas Elloksen asiakaspalveluun (joka mielestäni maksaa!!!), että mihin kengät kadonneet, kun listalla ovat mutta eivät paketissa. Itse en kuitenkaan halua maksaa näkymättömistä kengistä. Nyrpeää palvelua ja asiaa tutkitaan (jotain pakettien lähtö paluu painoista puhui, epäillyskö että huijaisin törkeää vihjailla!!)

Kolmannet kengät saapuvat ehkä joskus luokseni, ota ja tiedä.. Itse en ole täällä ensi viikon alun jälkeen pariin viikkoon paketteja vastaanottamassa reissuni takia, minkä heille selitinkin. Paketissa oli kuitenkin yhdet toiset kengät minulle (ne toiset olivat äidille, mutta not good, luulen ainakin, kun katsastin ne). Ja ei, nämä kengät eivät todellakaan jää minulle! Materiaali vaikutti huonolta, hajoavat varmasti heti, kultakoristelut ei mun juttu, malli ei todellakaan siro ja kaunis. Joten näistä ei siis tule minun kaipaamiani mustia peruskorkkareita. Ellos jäänee taas pitkäksi aikaa tilauspannaan minulla, muistankin nyt miksi aikanaan lopetin sieltä tilaamisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Just say it..