maanantai 27. syyskuuta 2010

Beautiful blogger.

Supi laitteli joku päivä sitten pieneen haasteen ja ajattelin pitkästä aikaa tarttua siihen. Olen välillä hieman huono tekemään tällaisia, turhaudun matkan varrella:D Hah mitäs oliko se tunnustus numero uno? Ei kai sentään..

1. En yleensä katso ikinä lälläri elokuvia, en ole siinä mielessä "perinteinen" tyttö. En vain ymmärrä niitä, aina sama tarina hieman eri kansissa, nyyhky nyyhky ja maailma kusee, mutta sitten lopussa prinssi tulee ja pelastaa. No thanks! Ennemmin katson vaikka Arnoldia juoksemassa viidakkoveitsen kanssa...

2. Rakastan tehdä listoja, en voi elää ilman niitä. Minulla on nykyisin aina mukana laukussa pieni vihko, johon voin niitä kirjoitella. Ennen tein niitä mihin sattuu kuitteihin ja papereihin, ne vain tahtoivat hukkua helpommin. Tykkään tehdä niitä myös toisten puolesta, jotte hekin muistaisivat asiat.

3. Koen tarvetta suoriutua asioista aina hyvin, ellei täydellisesti. Heh mikään ei ole täydellistä, mutta aina sitä voi tavoitella. Olen melko ankara itselleni kaiken suhteen, ei saisi mokata tai koskaan tehdä asioita puolinaisesti. Tyhmät asiat.. oi joi, olen itse pahin morkkikseni/stressitasoni aiheuttaja. Jaksan jahkailla joskus pieniä asioita, jotka ovat sattuneet vuosia aiemmin, mutta häiritsevät minua. Kyse voi olla vaikka pienestä eleestä, sanasta tai tavasta. Työnarkomania levinneenä jokapäiväiseen elämään? Olipa oudosti ilmaistu.

4. Jos en saa unta, mietin asioita liikaa yms, niin paras lääke siihen on katsella leffoja/sarjoja läpi yön. Sopivasti aivot narikkaan. Jossain vaiheessa katsoin yöllä pelkästään Harry Pottereita putkeen:D

5. Tulen lähes hulluksi, jos jokin asia on kadoksissa tai ei ole paikallaan. En halua minkään asian olevan hukassa, minun on vaikka hankittava uusi samanalainen tilalle, ennemmin kuin kestän sen tunteen, että jokin minulle kuuluva on väärässä paikassa. Ja silti senkin jälkeen en koe tuota uutta vastaavaa tuotetta yhtä omakseni, siinä ei ole jälkiäni. Tällä hetkellä yritän paikantaa erään vaatekappaleen, joka on tehnyt ilkeät katoamistemput...turhauttavaa.

6.Tähdet on mun juttuni. Ei siis stara tähdet, vaan ihan noi taivaalla möllöttävät:)

7. Luonnossa tunnen oloni levolliseksi, välillä vain unohdan sen. meren ääni, puiden havina metsässä, vaahteran lehdet jalkojen alla.. kaikki se kauneus. Varsinkin jos sen kaiken voi jakaa jonkun kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Just say it..